رسم جهان

ای دلم ناله نکن رسم جهان این باشد
عمر ما میگذرد رسم زمان این باشد
همره خون شده امشب گذر لحظه ی من
چشم پر خون شده امشب ز کلام دل من
باز امشب غم یار است و جهان تیره شده
چشمم امشب به مه سقف زمان خیره شده
قلب تاریک زمین با دل من همدرد است
جای پای گذر خاطره ها پر درد است
 راه تاریک زمین در دل شب پیدا نیست
چشم تو فانوس رهم بود و ولی اینجا نیست
پیش من طلعت خورشید معنی فردا نیست
طلعت چشم تو اکنون در پس شب ها نیست

باز امشب غم یار است و جهان تیره شده
چشمم امشب به مه سقف زمان خیره شده

 

شعر از سعید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:, | 18:51 | نویسنده : admin |
  • کار آفرین ها
  • راسو